Alyaninannesiiii Mrb 54 gün oldu sezeryan ameliyatı olalı.. Nd kadar süre sonra karnınız için korse kullandınız?
2balbiranne Alyaninannesiiii ben doğumdan çok sonra taktım 10 gün düzenli takınca iyi gelmişti toparlanmıştım sonra bırakınca kalan kaldı ikinci hamileliğim şuan doğum yapar yapmaz doktor kontrolünde hemen takmayı düşünüyorum. Tabi aldığım kilolarıda verdiğim için çok göbek kalmamıştı
zeynepteacher Alyaninannesiiii 5. günümden sonra karın çevresinden sarılan korse kullandım 10 gün kadar.
Ciftana Ben giymedim ilk kızımda .. kocaman bir alt göbeğim var.ikincide de daha giymedim. Çünkü o alt göbeğin gideceğini düşünmüyorum kaldı o benimle bence🤦♀️🤦♀️
BaranEge3 Ben ameliyattan çıkar çıkmaz taktım sezeryan korsesini eğilip doğrularken ayağa kalkarken ameliyat sonrası belimi desteklediği için baya rahat etmiştim dikişlerime de bi zarar vermedi doktorum önermişti zaten göbekte kalmadı çık şükür
Aras-ve-annesi Alyaninannesiiii kullanamadım🤷♀️ Canım acıdı nasıl bir hafta sonrasında kullanabiliyorlar anlamıyorum. Canım çok yandı ve bir daha kullanmadım göbeğim azıcık minnacık birşey kaldı 🤣 gider inşallaaahhhhhh
ipekkizimm Alyaninannesiiii dr.um sezeryandan sonra hemen takabilirsin demisti takmistim agrim filan olmadi ama sıkıldım ve çıkardım
Hasibemelek Alyaninannesiiii merhaba cnm Bn termal korse kullandım dogumdan 1 ay sonra kullanmaya basladım gayet memnunum azıcık Bı göbegim kldı
BuketBudak Alyaninannesiiii canım benimde 65 gün oldu doğum yapalı hiç kullanmadım nur topu gibi alt karnım kaldı. Ama doktorum doğum sonrası 40 gün kullanma dikişlerin için iyi olmaz demişti.