Alpannesi Merhaba Canlar❤️ Öncelikle Rabbim Yavrularimizi bize bagislasin, ne kadar Sükür ‚etsek az ... Hepimizin evlatlarina Sevgisi tarifsiz kosulsuz biliyorum.. Ama gelgelelim ki hepimiz zor veya kolay bir 9 ay gecirdik, ve Vucudumuz Allahin izni ile büyük bir Mucize basardi Dogumdan sonra Kilonuz nasil? Vucudumdan cok rahatsizim, minigim 4Aylik, Kilo veremiyorum, sütüm gitsinde asla istemiyorum Kendimi aynada görmek bile istemiyorum , bende Ogluma bakiyorum bol bol😄 Lütfen elestiri beklemiyorum, dertlesicek Paylasicak birilerini bekliyorum sade 😊
Ecee Alpannesi merhabalar bende hamileliğimde 21.5 kg kilo aldım 51 le kalmıştım şimdi 57 kiloyum kilolarımın hepsini veremedim ama çok salata yiyorum ve çok su içiyorum. oğlum 2 aylık her yerim çatlak aynaya bakamıyorum ama bebeğime bakınca unutuyorum iyi ki doğmuş diyorum. Ama inanılmaz bir bacak ağrım var ayağımda da sallamıyorum çocuğu spinal anestezi oldum onun yan etkisi mi acaba ?
Selinozgeenn Alpannesi kesinlikle Doğumdan bi çıktım sarkmış bir göbek göğüs altından dize kadar çatlaklarla karşı karşıya kaldım ama geçiyor gerçekten geçiyor biraz eşimin desteği biraz Azmi’mle oğlum 7 aylık ne çatlağım kaldı ne kilom 71 kilo ile başladığım serüvende 53 e düştüm 💕🙏🌸
Alpannesi Ecee bendede ayni, asiri dereceye su topladim,bütün Vucudumdan, ve dedigin gibi heryerim catlak , ve iklem agrilari bendede var ayak bileklerimde bacaklarimda, Emzirmeden olur diye okumustum emin degilim🙁🤷🏻♀️
Ecee Alpannesi bende hamilelikte kaslar geriliyormuş doğumdan sonra toparlanırken ağrırmış diye okudum ama doktora soracağım çok canım yanıyor
Dil Ecee çok mantıklı 6aylık olduk ama gerçekten her yerim ağrıyor özellikle sabahları kendime gelemiyorum kan tahlili yaptırıcam vücudumda vitamin eksikliği varmı diye ama belki dediğiniz gibidir😑
Ceydaaa Alpannesi ben çok vermek istemiyorum zayif duruyorum boyum 1.72 genelde 50 kiloyum oglumda 30 kilo aldım 40ım çıkmadan verdim bünyem zayıf düsüyor o zaman
Pamukkizim [bilinmeyen] canim bende 76 ile hamile kaldim 81 ile doguma gittim su an bebegim 4 aylik ve 76 kiloyum ama boyum 1 57 oldugu icin kilom cok fazla ekstra bisey yapmadin mi ben de o kiloya gelsem benim icin yeter de artar bile sadece beyaz ekmegi mi biraktin
Alpannesi Selinozgeenn masallah canimm böyle okuyunca cok hevesleniyorum, Bi oil u ben hamileligimde kullandim ama malesef yinede catladi Kiloyu nasil verdin, emzirme ile birlikte zor olmadimi?
Selinozgeenn Srnerklnc çatlaklarım yeni olmuştu zaten bio oil isimli bir yap kullandım 3 ay içerisinde tamamen etkili sonuç elde ettim 😌
Selinozgeenn Alpannesi hiç diyet yapmadım sadece dengeli beslendim korse kullandım ev içi koşuşturma derken gidiverdi 😌 tabi hepimizin cildi bünyesi farklı kimine fayda sağlarken kimine sağlamıyor 😔