Bizde bir aylığız aynı şikayet bizdede var doktora sordum bugün bebeklerde normal dedi geçer zamanla dedi, hiç bişey vermedi kullanmaya. Ama daha öncesinde serum fizyolojik burun spreyi almıştım ben onu sıkıyorum çok tıkalı olunca bilmiyorum faydası oluyomu. Geceleri daha çok oluyo bizde tıkanıklık. Onu fark ettim bide.