Zeynept ilknurmiray benim bebeğindede ayağında ve omzunda var ben güneştendir diye düşündüm doktora sordum dedi eğer derisi hassassa güneşten ola bilir dedi
elifiii ilknurmiray beyaz leke yapan bir mantar türü var, doktora gidin mutlaka krem veriyor düzeliyor.
ilknurmiray elifiii inşallah gidicez benim ayağımda mantar var acaba o etkilemiş olabilir mi emziriyorum
elifiii ilknurmiray bir arkadaşın dediği gibi vitiligo da olabilir ama o basit bir hastalık değil ve maalesef ömürlük. Sizin ayağınızdaki ile aynı mantar türü değildir muhtemelen sizden geçmemiştir ama nemli kaldıysa banyo sonraları veya terliyorsa o bölgesi o nedenle oluyor.
tugcearas Benim bebeğimin de karnında beyaz lekeler çıktı. Doktora gittik. Vitiligo başlangıcı teşhisi koydu. Krem tedavisine başladık. Siz de doktora gidin bence, Allah korusun bebeklerimizi🙏
tugcearas Aile hekimine ve cildiye uzmanına götürdüm ikisi de Vitiligo dedi. Birkaç tane cildiye uzmanına daha götürmeyi düşünüyorum ama bence de vitiligo gibi maalesef😕 umarım geçer
elifiii tugcearas öncelikle geçmiş olsun. Vitiligo için otoimmün bir hastalıkla birlikte görülebileceği söyleniyor. modern tıp ile birlikte bütüncül tıp ve beslenmenizde yer alan öncelikle gluten içeren ürünlerden uzak durmanız, bağırsak sağlığınızı düzenlemeniz gerekebilir. Şifa diliyorum.
tugcearas ilknurmiray doktor ne söyledi? Biz de bugün başka bir uzmana tekrar gittik. Wood ışığıyla detaylı bir şekilde baktı ve Vitiligo diyemem ama tamamen Vitiligo değil de diyemem dedi. Krem verdi 20 gün boyunca kullanacağım bakalım
ilknurmiray Bize vitiligo değil dedi mantar olabilir diye tedavi başladı haftaya kontrolü var eğer geçmezse minik bi parça alacakmış 😔