Nasıl anlatsam bilmiyorum, o kadar üzgünüm ki. Bugün öğrendim ve resme yıkıldım. Bebeğim işitme testini geçmişti fakat ABR degeri testte yukselmeyince odyolog Bera testini önerdi. Yaptırdık bugün. Sağ kulakta çok hafif sol kulakta da orta derecede işitme kaybı var dendi. Daha 47 günlük. 3. Ayında test tekrarlanacak ve kötüye gittiyse işitme cihazı takılacakmış. Dış kulak ya da orta kulakla alakalı bir durum olsa müdahale edilebilirmiş ama iç kulak olduğu icin bu mümkün değilmiş. Test tekrarlayacağız iyiye de gidebilir hiç gerek kalmaz, kötüye de gidebilir denildi. Bu şekilde basına gelen ya da çevresinde bu durumu yaşayan birisi var mi ? İyiye gitsin diye dualar ediyorum, bebeğime siz de dua eder misiniz ?