Zeynepink Okuduğum kadarıyla tazyik sorununuz var gibi geldi bana. En başından beri yatarak emziriyorum yaramamasi gibi bir durum söz konusu olamaz. Oturarak emzirmek isterseniz eğer elle sağım yaparak 5 dakika ilk tazyik geçene kadar sagin. Sonrası bebeğiniz kucağınızdayken de emer.