İzmirdeyiz malum çok sıcak. Ben uyurken incede olsa bişe almayınca üzerime üşürüm. Bebeğimede uykudayken müslin örtüyodum ama boymuna ve yüzüne çekiyo örtüyü korkuyorum gece olurda çeker duymazsam 2 gündür örtmeden tayt ve tişörtlü uyutuyorum gece uykuda üşürmü uykuda insan üşür gibime geliyo ama riske atamam bebeğimi korktum