Bebeğim 1 ay 5 günlük mama ile besleniyor gündüzleri uyuyor ve uyandığında keyfi yerinde gazı olmadığı sürece. Gündüz uyanık tutup gece uyutmaya çalışıyorum buna yeni yeni başladım. Ama gece olunca bişeyler oluyor. Mamasını bitirince başlıyor ağlamaya. Boş biberon emiyor ve öyle uyuya kalıyor. Gaz yaptığını biliyorum nolur şimdi gaz yapıyor falan yazmayın. Meme de istemiyor Bi tek biberonla mutlu. Varmı başına gelen?