Sema9393 Benim bebeğim orda küvezde kaldı 45 gün Doktorda hemşirelerde çok iyiydi. Çok güzel ilgileniyorlar çok memnundum ben
Yusufalim Sema9393 acildeki dr.n hekim olduğunu kanitlayamadilar bilginiz olsun baska dr kasesiyle recete veriyot bunu ilk farkeden ben olmuşum olurda yolunuz duserse aciline sakin gtmeyin ben gerekli yerlere basvuruda bulundum
Yusufalim Sema9393 ben hic memnun kalmadim tabi herkesin dusuncesi farklidir ayrica kaşesi kullanilan dr da mebmet ali talay onunda biligisi var bu durumdan yani sahtecilik yapiyorlar alenen hemde