Gul07 Bebeğim 2 ay 20 günlük emerken uyursa bir türlü gazını çıkaramıyorum böyle sorun yaşayan varmı çıkarmadan uyusa sorun olur mu acaba
Bksl Gul07 ben 1 buçuk aylıktan itibaren uyurken hiç gazını çıkarmadım , çünkü ben uğraşırken o rahatsız olup uyanıyordu. Şimdi 5 buçuk aylık hala aynı çıkarmam