Kızlar bebeğim arada beni emerken gözlerni saniyelik şaşı yapıyor yani 5-10 sn bana şaşı bakıyor gülerek :) yalancı şaşılık olurmuş ilk aylarda nettte öyle yazıyor ama beni korkutan babasında göz tembelliği olması. Mesela kayınvalimdemde yok ama eşimde var. Genetikmiş. Bebeğim de olma ihtimali var hemde yok. Ama ben endişeliyim 3 ay dolsun doktora götürcem. Sizin bebeklerinizde arada şaşı bakıyormu bu şekilde