Kizlar Tom Barnett’in yazisini okudum ve kafam iyice karisti. Adam 12 sene okumus 3 senede virus, bakteri ve mantar uzerine arastirma yapmis. Soyle yazmis: Koronavirüsün patenti için internette arama yapabilirsiniz. Bu nedenle covid19 olarak da adlandırılır. Patent 2019′dan beri mevcuttur. Korona salgını ne zaman başladı? Elbette 2019′da. Corona virüsü ancak kan dolaşımınıza enjekte edilmişse alabilirsiniz. Daha önce de söylediğim gibi, bir hücre zehirlenene kadar vücudunuz virüs üretmez. Virüs, bir hücrenin atık maddesidir. Bedeninizde yaratılır, onun dışında değil. Yani bütün bir grup insan aynı virüsü alır, bu doğru değil. O halde kan dolaşımına enjekte edilmiş olmalı.
peki kim enjecte etti korona olan insanlari sizin dusunceniz ne???