Kuzummmmm Kızlar oğlum 35 günlük. Bi sonraki emzirmede en son emzirdigim göğsü mu vermeliyim. Yoksa emzirmedigim göğsü mu? B3n emzirmedigim göğsü veriyorum her defasında. Doğru mu yapıyorum. Bi dahaki emzirmemde emzirdigim göğsümde daha az süt var gibi oluyo o nedenle diğerini veriyorum.
Zeynepeymen Kuzummmmm hayır enson hangisini emzirdiysen onu vermelisin dibindeki yaglı sütü alabılsın
Zeynepeymen Kuzummmmm happymom da adınız yine kuzummuydu sanki sizi hatırlar gibiyim agustos 8 vea 9 dogum yapmstnz o kisimisinz🙄 bu arada bunu hatırladıma şaşırdm😂
Ftmsnny Kuzummmmm en son emzirdiğini vermelisin yağlı kısmı alması gerekiyor yani son sütü. Diğer türlü yağsız ön sütü vermiş oluyorsun oda doyurmuyor
Kuzummmmm Zeynepeymen Ftmsnny Denizada Hep yanlış yapiyomusum 😑😑ben hep diğerini veriyodum onda süt kalmamıştır diye😑😑 bundan sonra öyle yapayım. En son verdiğimi verip sonra diğerine geçeyim demi. Sadece onla doymaz
Denizada Kuzummmmm yok çok büyğk bir yanlış değil doğrusunu öğrendin artık böyle yaparsın bebişin kilo alımıda düzenli olur merak etme :)) süt de hiç bitmez bebeğin emdikçe yenilenir :)
Yagizinannesiii Bende bir memeyi verip daha sonra diğerini veriyordum ama zaten çok uzun süre emiyor 20 30 dk falan yine de son sütü alamıyor mudur acaba 🤔
Kuzummmmm Yagizinannesiii benim oğlumun adıda yagiz😍😍 ya bende öyle yapıyorum işte çok uzun emdiği için diyodum son sutu de almıştır. Yarim saat emiyo çünkü. O nedenle diğer göğsü veriyodum. Bundan sonra 5 dk son emdigini verelim. Sonra diğerini verelim