Gul774 Arkadaşlar son zamanlarda henuz 2 aylık olan bebeğimde çok fazla salya oluyor. Sebebi ne olabilir başına gelen var mı?
Humi Gul774 bizimde oyleydi cogu bebekte o aylarda basliyormus korkma :) bizde acaba erkenmi dis cikariyor dedik. Kehribar kolye onerdiler onu alicam bakalim salyaya iyi geliyormus
Annesibebesi Gul774 Bizde de aynı şekilde canım. Korkulacak birşey yok.Dillerini çevire çevire ağızlarında salyayı tükürüğü salıyorlar 😀
Bketty1 2 aylık olduğumuzda doktor bana bu ay ağzından salya gelicek tükürüğünü köpürtecek norma sakın korkma her bebek de oluyor demişti diş çıkarmıyor yani her bebekte normal sakın korkmayın doktor dedikten 1 hafta sonra başladı salyamız
ilayda_hiranur Gul774 tükrüğünü kontrol edemediği için salya gibi akıyor canım biz 4 aylık olduk hala akıyor 6 aya kadar akıyormuş normal yani önlük takıyorum ben ıslanınca değiştiriyorum üzeri uslanmıyor böylelikle tavsiyem sana bu 🤗