Kvldn Dorukusunannesi https://m.n11.com/kanz-kz-14102-feldhorn-otomatik-elektrikli-muzikli-salincak-P293875241?Renk+seçeneği=Mavi&gclid=EAIaIQobChMIhrKZ86HZ3wIVyeR3Ch0RKwX8EAQYAyABEgJ0jfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Beyzanur Dorukusunannesi sunny baby ninn dandini hamağını aldım çok memnum kaldım 3.aya kadar normal ufak ana kucağı kullanmıştım şimdi çok hareketli olduğu için Hamas’a geçtim oldukça rahat. 4aylığız
ZuZu97 Dorukusunannesi bence çok iyi benim oğlum sevdi şuan 8 aylık bazen işim olunca koyuyorum oraya çizgi filmde açıyorum izliyo orda oturup bende işimi yapa biliyorum🙋🏻♀️
yaseminyildiz Sinon sağolasın memnunmusun kaç aylıkken başladın kullanmaya kullanım süresi ne kadar acaba
Sinon yaseminyildiz ben 2 aylıkken aldım memnunum valla 18 kg a kadar kullanılıyor ayı yok oturma pozisyonuna da geliyor