Anneler merhaba kızım 2 aylık olmak üzre. Gerek memede gerek normalde ki genelde uyurken boğulur gibi iki üç defa ses çıkarıyor sonra düzeliyor sanki nefesi kesiliyor acaba küçük olduğu için normal mi sizce. Bizim gibi olan ve sonra geçen oldu mu bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler…. 🙏❣️