Gamze444 Kuzular iyi geceler 🙏 size birşey danışmak istiyorum sezeryan sonrası kaçıncı gün ağdaya gittiniz . Benim yarın itibari ile 40 doluyor ve hemen ağdaya gitmek istiyorum yara yerim için birşey olur mu ?
CemreAysima Gamze444 Hicbsey olmaz 40 gun dolunca gittim b sıkıntı yasamadim zaten yara olan bolgeye agda surmuolar hemen..
Brclina Sürekli gittiğiniz güvendiğiniz biriyse bişey olmaz bende 40ta gitmiştim sadece kesiğin üstünü çizgi yerini aldırmamıştım