Babyy88 valla bende füphrlrniyotum yengemle görüştüm 10 gün önce o da yeni korona çıktı testi. Onunfa balgam burun akıntısı vardı grip gibiydi 1 gece atesi 38 e yğskelmiş ama çok yorgun bitkin hissediyorum demişti. Yani jlasik grip gibiydi. Çok beliryisi yoktu ates öksürük falan.. Aöa malrsef koronaymıs. Benimde 3 gündür boğazım ağırıyor napim bilmiyorum gözlerim hep kanlı. Belki bugğn test olmaya gideceğim. Herkeste farklı belirtiler gösteriyor. Aa birde yengemin anneside olmus o hep terliyormus balgam varmıs. Bir gece fenalaşmıs sadece o da korona