Mrymugur1 Merhaba hanımlar ben 4 ay önce sezeryan oldum ama yaram şuan pembe su 💧 değdi mi Mosmor oluyor ve dikiş yaram biraz kalınmış diyorlar sizce normal mi 🤦♀️🤷♀️🤷♀️
Kivicito Mrymugur1 8 ay önce dogum yaptım benimde hala kalın ve kırmızı doktor buna keloid dedi iyi bir cildiyeye gt dedi ve krem vermişti yani yaraların iyileşmemesi seninde öle oalblir iltihap olablir ayy bide kaşınıyorr😫
baybmom Kaşıntı iltihap vs yoksa normal geçiyor zamanla iz için doğum sonrası krem vermişti bana hiç izim yok şuan