Kızım şu an 7. Ayını doldurdu.5,5 aylıkken tadımlarla başladık.buharda haşlanmış sebzeler ve yoğurtla.sonra kahvaltı ve öğün vermeye başladım.(yum sarısı,lor,salatalık rendesi,kapya rende falan gibi) meyve hep verdim tüm yaz meyveleri.(direk eline verdim ne haşladım ne rende vs) hiç püre yapmadım çatalla ezdim sebzeleri.şimdi yemek yapıyorum kuzu kıymalı sebze yemekleri.tavuk sulu çorba yapıyorum.hatta abartıp bugün balık yedirdim:)