5 aylık kızım var doğduğundan beri çok kusuyor ilk zamanlar süt alerjisi olabilir dedi doktor alimentum mama verdi ama onuda kustuğu için süt alerjisi değilde reflü dedi gastrotusbaby diye bi şurup verdi biraz azalmıştı geri başladı aşırı kusuyor yavaş yavaş bişeyler vermeye başladım yoğurt meyve püresi falan onları da kusuyor sizce neden olabilir ne yapabilirim