Merhaba,
Benim bebeğim de 31+6 da 29. Hafta ile uyumlu doğdu. Biz ek gıdaya kronolojik ayına göre başladık. Bence doktorunuz ile görüşün bebeğin gelişimine göre doktor sizi daha sağlıklı yönlendirir. Düzeltilmiş 4. Ayında başlamış olduk ama bebeğim ek gıdayı red etti bir türlü yemek yemek istemedi kilosu normalinde çok altında olduğu için ben çok zorladım yedirmeye şimdi düzeltilmiş 7 aylık oldu daha yeni bir şeyler yemeye başladı. Ek gıda bizim için biraz zor geçti hala da severek yediğini söyleyemem 🙈