Gokaysaadetokan Kızlar 2 yıla yakındır saç diplerinde egzama kabuklanma var kaşınıyor kepekleniyor kalkıyor kabuklar dışardan gozukuyor napıcagımı okadar şaşırdım ki allah aşkına bundan kurtulan varmı naptınız ne kullandınız
MelihAsk28 Gokaysaadetokan Eşimde de var malesef ilaç kullanıyor ama yine de oluyor, kızarıklık falan da var sakal ve saçların da
Serene Gokaysaadetokan Vichy Dercos Egzama şampuanı ve head&shoulders mentollü şampuanı dönüşümlü kullanıyorum, bu şekilde kurtuldum.
Sultan442 Gokaysaadetokan 10 sene cektim ve bu sene tum vucuduma bulasti son raddesi hap kullandim ve kurtuldum ama cok zor bulunan bi hap ben istanbulda otryorum ve hapi adanada buldum arkdsm ordan aldi yolladi cok sukur kurtuldum bide sac losyonu kullandim oda harika bsey
Serene Gokaysaadetokan evet eczaneden alıyorum. Düzenli kullanırsam yok oluyor tamamen. Ama değiştirdiğim an yeniden başlıyor.
Sultan442 Gokaysaadetokan kan testiyle verilen bi hap agir bi hap bebek kesinlikle emzirmemen ve 1 bucuk sene hamile kalmaman gerkiyo hamile kalirsan kurtaj sonucu cok ağır bi hap haftada birgun iciyosun ve her ay kan tahlili yapiyosun doktorunuza gorusmeniz gerekir
Deletedmom410 Gokaysaadetokan İnşallah ya bende de hamileliğin son ayından itibaren oluştu öncesinde yoktu :(
Mervemrah73 Bende 4 senedir ayni durumdayim ilaç şampuan vs. Kullandık etki etmedi b bi yakınım karbonat ve sirke karıştırıp sac diplerine sür dedi daha denemedim denicem bakalım sonuç olacak sana da söylerim canim