4 bucuk aylık kızımda uyku gerilemesi başladı 5 gündür saat bası yarım saate bir kalkıyor emmek istiyor Gündüz de 2 uyku yapıp 1 er saat uyuyor halbuki çok yoruldum ne yapmam gerek böyle dönemi geçiren var mı gündüz ilgilenemiyorum halim kalmıyor Tek basımayım da gurbette :( iyice piskolojim bozuldu heray bi sorun yasıyorum ama uyku cok yıpratıyor beni