Berffff2 2 aylık bebeğim gündüz hiç uyumuyor gece de 12 1 gibi anca uyuyor ama hiç bi huysuzlugu bişeyi yok bu normal mi napmalıym ?
aLmisMomSs Berffff2 bizde de aynı durum maalesef önceleri çok güzeldi 2 aylık olduğumuzdan beri uyku yok
melek_42 Berffff2 o aylarda normal gece gündüz ün farkında değil belli zaman sonra düzene girer inşallah
Esifet Berffff2 bizimde aynı hiç dert etmeyin. Gece uykusuna ağlama krizylr geçiyoruz gözleri kapalı dalamıyor kıyamet kopuyor. İnşallah düzelirler