Kızlar bebek arabasının puset kısmı kullanışlı onda sorun yok . Ama diğer aparatı taktığımda kemeri bağlarken koptu elimde kaldı oturma şeklinde olmuyor yani . Daha hiç kullanamadım ne yaptıysam olmuyor başka bsey de diktim yerine olmuyor .pusetede sığmıyo artık arabasız kaldık 😢