Aysgllylcn Üzülecek bir şey yok 🌸 Krem verdiğine göre cerrahlık bi durum yok, bizde de var 10 gündür masaj ve krem yapıyoruz dün baktık baya açılmış işe yaramış. 1 yaşa kadar tekrarlayabilirmiş o yüzden her alt almada kontrol edeceğiz. 2 sebebi varmış onu da söyleyeyim de yapıyorsanız yapmayın. Kilolu bebeklerde olurmuş ya da altını temizlerken dudakların içini de silersek olurmuş. Ben zaten içeriye hiç müdahale etmiyorum florasını bozmamak için ama sanırım biraz toplu olduğu için oldu.