Ecrininannesi58 katree dördüncü günde başladım takmaya üç ay boyunca gece gündüz hep taktım sekiz ay oldu hiç göbegim yok
tarcinnn katree bana doktorum 10. Günden sonra dedi e benim göbeğim zaten 10. Gün kendiliğinden puf diye indi. 3-5 gün kullandım bu sefer korse büyük gelmeye başladı ve alttan üstten potluk yaptı hepten sinir oldum. Ben de bıraktım kullanmadım korse.
FatmaKrbkl Ben üçüncü gün medikalci korsesi taktım iki hafta sonra falan da vedette korse takmaya başladım 83 gün oldu 40 sonrası spora da başladım ufak ufak sıfırladım sayılır göbeği 💕
ipek32 Merhaba ben 3. Aydan dan sonra korse kullanmaya başlamıştım korseyi aldım belki düzenli olarak bir hafta kullandım sonrası sıktığı için takmaya üşendim 😂
Duruminimom Benim doktorum 2 hafta sonra başlayabilirsin dedi 5 hafta oldu dogum yapali ara ara takiyorum günde 1 kac saat sıcak oldugu icin bunaliyorum cok etkisini anlayamadim duzenli kullanmadigim icin ama insallah etkisi olur
FatmaKrbkl Artbr çok memnundum halen daha düğün dernek olunca kullanıyorum tek sıkıntısı kuru temizleme ile temizliğinin sağlanması makineye atamıyorum
FatmaKrbkl Artbr ben kilo da az aldığım için korseyi baya küçük beden aldım o yüzden de çok memnun kaldım o anki kilonuza göre değil de hayal ettiğiniz bedene göre alın korse bedenini