IkiPrensesAnnesi777 Bilge_ benim büyük kizim badem göz ve goz bebegi cok iri gozlerinin uc kisimi ayni hizada bitiyor hanimefendinin ise eşek gözü cok güzel 😊
Naz_N Sahiniimm38 pala kaşlarımı seneden seneye alıyorum/aldırıyorum. En son 5 martta aldırdım, doğumdan önce😂
cocomelon Sahiniimm38 gözleriniz çok güzel bence kuaföre gidin sadece toplatmak istiyorum sakın inceltmeyin dedin mi öyle yapıyorlar güvendiğin bir yer olsun
Keremtugra Sahiniimm38 tam istedigim gibi benimkiler okadar seyrek ve inceki sadece altkardan toplayin derseniz kuafore cok guzel olur
Sahiniimm38 Aybarsefeee ben oyle lerden biriyim aslinda elli kere kalkip bakinca onlarda cok dikkatli davranıyorlar ☺️