Oznur112 Benim kaşlarımda çok kalın normalde 1 buçuk yıldır kuaföre aldırmıyordum inceltirler diye dün gittim aldırdım gayet güzel oldu yüzüm gözüm açıldı vallah
Sahiniimm38 Oznur112 ohh miss bende baaayaaa dir gitmiyorum evrim gecirecem sanirim aldirdiktan sonra☺️
Aselbuk Ustelerini aldir bide kestir kaslarini altlari gayet guzek daginikta degil uslerinden bi iki sira aldir bu is tsmam alta dokundurtma
Sahiniimm38 sizdenbiri34 valla bende tam bilmiyorum canım hani ALLAHIM ozene bezene yaratmış niye degistiriyon kendni derler bizim orda yani tabiki de toplatmakta bunlara dahil değil ama cok inceltmeyi hos görmüyorlar.
IkiPrensesAnnesi777 Sahiniimm38 essek gözüsünüz en sevdigim gozlerden masallah😊😊bence kaslarinizi cok inceltmeyin hafif toparlayin cok yakisacak size eminim
Sahiniimm38 Egemenin_Annesi alsinda toplatiyordum ama istemsizce birden heves ettim komsu oyle diyince bende anlamadım 😊
Badem Sahiniimm38 kaşınızın yapısı çok güzel ama kalın gerçekten. Kuaföre gitmeseniz bile olur altları üstleri toplayın yeter belli zaten fazlalıklar. Gözleriniz de güzel maşallah kaşlarınızı düzeltince daha da güzelliği ön plana çıkar 🌸
CankizimRavzam Sahiniimm38 bence biraz toplattir cok guzel kaslarin eger cok alirlarsa zor uzar bence badem yagiylada bakim yaptin mi tamamdir
Sahiniimm38 Casper kendim almayi beceremiyorum ki en fazla cikan kucukleri aliyorum o toparlayamiyorum aslinda alabilsem ne iyi olurdu.
Supermomiscoming Sahiniimm38 evet güzel ama çok dağınık kuaföre etrafını toparlayın ama kalınlığına dokunmayın diyin çok kaşa girmez canım
Kubranin_kizcesi13 Sahiniimm38 maaşallah kaşların çok güzel canım uzman bilen bir kuaföre git toparlat sadece inceltme bencede
Sahiniimm38 Kubranin_kizcesi13 gittigim bir kuafor vardi aslinda 3 aydan aya ☺️ o beni biliyor normal toplatirken bile kalkar elli kere bakardim ev degisikligi oldugu icin uzakta kaldi olmazsa bir firsatini bulup ona ugrayayim. Teşekkürler 🥰