📣Bebeğe su vermek mide ve barsak gazını arttırır ve böbrekteki süzülümü saptırır .
📣 Bebeğe su vermek anne sütünden ve hazır mamadan alacağı besinlerin vücut tarafından emilimini azaltır.
📣Bebeğe su vermek midesini gereksiz yere doldurup tokluk hissi yaratıyor ve esas mamasını yemesini engeller.
📣Bebeğe su vermek su içerisindeki mikropları almasına sebep olabilir .
📣Bebeğin çok fazla su içmesi su zehirlenmesine yol açabilir. Su zehirlenmesi ve kriz ile koma ile kendini gösteren ciddi bir rahatssızlıktır. Fazla su, vücuttaki sodyumun yoğunluğunu azaltır, elektrolit dengesini bozar ve dokuların şişmesine neden olur.
🔷 Bebeklere 6 aydan önce su verilmemelidir derken doktorlar bu maddeleri göz önünde bulunduruyorlar . Her annenin kendi tercihi tabii . Anne sütünde yeterli düzeyde su mevcut . Mama kullanan annelerimiz de zaten suyla hazırlıyor mamaları , su düzeyleri bebeklerin ihtiyaçlarına göre araştırmalarla ayarlanmış . Her annenin bebeği için doğrusu da yanlışı da kendine . Sağlıkla büyüsün miniklerimiz . ❤️