deryatoprak merhaba, Allah kolaylık versin. Meme+mama gittiğimiz dönem doktorum önce emzir sonra mama ver, hem senden uzaklaşmasın hem de gereğinden fazla mama içmemiş olsun demişti. Her emzirme sonrası mama verdim. Mamayı da kaşıkla vermemi söyledi. Gündüz kaşıkla verdim döke saça yedi ama gece çok zor geldiği için biberonla vermiştim.
sağarak biberonla aylarca vermek bence çok zor bir iş ve bebek emdiğinde sagdıgınızdan çok süt gelir. Bence pes etmeyin.
05529597686 Büyükşehir belediyesi ücretsiz emzirme danışma hattının telefonu 7/24 yardımcı oluyorlar. Bir sorun isterseniz.
emzirme danışmanlık timi yazarsanız arama motoruna çıkar bilgileri