[silindi] Aymina123 benimde oğlum 3 ay 22 günlük aynı salya akıtıyor geçen post açmıştım hatta, diş çıkarma belirtileriymiş
Aysgl_omrasf Aymina123 benim bebeğimde 3 ay 23 günlük aynı eli ağzında ama salyası yok kehribar kolye takıyorum galiba ondan akmıyor
ArasNagihan Aymina123 benim oğlum da aynı 3 ay 22 günlük artık sadece elleriyle yetinmiyo ne bulursa ağzına götürmek istiyo 😀
Dilhunizade Aymina123 bizde 3 ay 19 günlüğüz öğüre öğüre emiyor elini:) dis etleri kaşınıyor diye düşünüyorum,burdaki arkadaşlarım da oyle yorumladı bu konudaki postumu normalmiş bu durum. Umarim sıkıntı çekmeden rahatca cikarirlar dişlerini ❣
Aymina123 [silindi] araştırıp bakıyorum Büyüme aşamasında. Bebeğiniz 6 aya kadar diş çıkarmasa da dişler, diş etleri içinde büyümeye başlar. Bu da tükürük bezlerini hiper aktif konuma getirir.
Wommy Aymina123 benimki de aynı kıyafet kalmıyor hep ıslanıyor üzeri.Uykuları da gündüz çok azaldı pek uyumuyor
Pelo_00 Aymina123 normal, gelişiminin bir göstergesi. Damakları kaşınıyor o yüzden sürekli elleri ağızlarında. Diş çıkarana kadar oluyormuş