Efe123 Pandemi nedeniyle hastaneye doktora gidemiyorum hala korkuyorum çünkü. Sağlık ocağının verdiği d vitamini ve kan damlası iyi değil dendi. Bunlar yerine ne kullanıyorsunuz. Öneriniz nedir?
Efe123 Kyra_11 9 aylık bu ay gidicez en son gittiğimizde tam karantina zamanına denk geldi ve sworunsuz bir insan ateşli halde sağlık ocağına gelmişti nasıl çıkacağımu şaşırdım
Tbmtnrmk D vit kullanıyorum ve kan damlası midesini bulandırdığı için her gün düzenli olarak harnup pekmezi yediriyorum kan değerleri maşallah harika
BCEmre Efe123 merhabalar bizim doktorumuz önerisi üzerine kan damlası ferrum d vitamini içinde ocean Kullanıyoruz diğerlerinin içinde paraben olduğu söylendi
Emirfiliz2019 Efe123 kan ilacı bestiron kullanıyoruz ayrıca içinde c vitamini de var içeriği temiz memnunuz d vitamini de Bi bac d3 probiyotikli ve paraben ve bha içermiyor sindirim sistemi düzenleyici bağışıklık sistemi güçlendirici içeriği temiz çok memnunuz ikisinden de
Esilaninannesii Bizimkisi 4.25 günlük ve kan ilacına başladım sağlık ocağının verdiği kullanmamalımıyım acaba