Seutfu biz de nöbetteyiz. 39.3 e çıktı ateşimiz. Burun tıkanıklığı, öksürük. Bugün sağlık ocağına götürdüm ama sadece burun tıkanıklığı vardı. Nezle dedi ve iburamin zero verdi. 5,5 aylık. Akşam ateş ve öksürük başladı. Sabah doktoruna götürücem. İki sefer duş aldırdım. Yarım ölçü iburamin verdim, bekliyorum 😔
Sabahtan beri serum fizyoloji veriyorum. Doktorumuz nazalnem vermişti, onu sıkıyorum. Sterimar baby burun spreyi sıkıyorum. Maalesef hiç biri fayda etmedi. Ateş ve öksürükte olunca bronşit olacak diye korkuyorum.