Haticelif canım ben azaltmaya başladım artık düzenli bir şekilde yemek yiyiyor yemediğinde mama yapıyorum ama genelde içtiğinde açsa 180cc içiyor bazen yemek yemiş olsa bile tekrar istediğinde 90 CCiçiyor ama gündüz 2 kere veriyorum akşamda uyumadan veriyorum gecede 1kez kalkıyor zaten mamaya doyduğunu düşünüyorum günde 3 kez kakasını yapıyor bezide cişli oluyor bebeğin zaten yönlerdirir bi gün dene sende acıktığında ona mama değilde gıda ver artık mama veya anne sütü bu aylarda ara öğün olarak geçiyor ana öğünlükten çıkıyor