Merhaba hanımlar 4 aylık bir bebeğim var sadece mama ile besleniyor 1 haftaya yakındır ishali var ilk iki gün sabah ve akşam sulu bir şekilde yapıyordu bu günlerde her mamadan sonra yapmaya başladı . Ateş kusma mama reddi yok . Doktora götürdük probiyotik verdi ama geçmedi boyle bir durum yaşayan var mi aranızda ne gibi bir yol izlediniz ?