Herkese merhabaaa🤗 iki gün önce doktora gittik rutin kontrole kilosu 8500 boyu da 66 cm. Herşey çok iyiymiş ve artık doktorumuz tadımlara başlayalım dedi. 3 gün kuralı ile iki gün önce başladım heyecanlı biraz da korkulu bir süreç bence 🙈 patates ile başladım ben 1 çay kaşığı haşladım ve çatalla ezip püre kıvamına getirdim. Öğürdü ama tekrar tekrar istedi. Aranızda tadım yapanlar nasıl yaptığını anlatırsa çok sevinirim ☺️ Birde hala atağımız devam ediyor gece sürekli gözleri kapalı şekilde bağırarak ağlıyor emmeden de tekrar uykuya dalmıyor 🤷🏼♀️ Ne alemdesiniz sohbet edelimmm