9 ay 5 gunluk oglum var ve 3 gundur acayip sinirli mizmiz hicbiseyden memnun olmuyor avazi cikana kadar bağırıyor sanki azarliyor gibi evi yıkıyor 😁 uykusu yoksa ac degilse hep gulen bebekti.. gecen ay ard arda 6 dis cikardi suan 8 disi var masallah. Yani dis geliyo desem sanmiyorum bu gecici midir bu aylarda normal midir? ne yapmaliyim? bilenler akil verin tesekkurler 😊
(1 haftadir babaannesinde kaliyoruz burda sıkılacak ortam yok halinden memnundu bir anda oldu )