Arkadaşlar bir soru sorucam size kızm 11 aylık bugun kaka yapmış normalde kaka yaptıgında kokusundan anlardım fakat bugun ki yaptıgı kakyı pek anlayamadım beline gecince farkettim kan kokusu gibi birşeydi normal bi koku değildi böyle olupta sorun yaşayan oldumu ?? Endişe ediyorum