AzraAsaf Merhaba hanımlar . Yeni doğum yaptım . 13günlük lohusayım . Dikişlerimin düğüm olduğu kısım oturup kalkarken çok sızı yapıyor. Yanma hissi de veriyor . Bunu yaşayan varmı ? Neden oluyor olabilir ?
And01 AzraAsaf bende de olmustu ve dikisler iyilesene kadar devam etti. Yirminci gunde felan o aci azaldi. Mutlaka her tuvalet ve banyo sonrasi pansuman yapin ve kuru tutmaya ozen gosterin. Ellinci gunden sonrada tamamen iyilesti