Tazeannee Hastalandığımda annemlere gittim ben hastaym diye sadece emzirdim haricinde hep annem baktı oyunlar oynadı hep ona gülüyodu seviniyodu eve geldik. bi hafta snra tekrr annemlere gittik bebeğim annemi görünce dudağını büzüp ağlamaya başladı acaba onu özledi mi böyle bişi yaşayan var mı😘
Nar Tazeannee merhaba bir doktor videosunda izlemiştim bebekler anne ve babaları dışında gördükleri yüzleri 24 saat içinde unuturlarmış bence annenizin bebeğinize ilk başta sakince yaklaşmasıyla ona yine alışacaktır
MSakman Tazeannee benim oğlumda öyleydi eşim işe gidip akşam gelince biranda karşısında görünce dudaklarını büzüp nasıl ağlıyordu hıçkıra hıçkıra. Büyüyünce geçti arada bir yapıyor😊