Herkese merhaba. 2 ay 10 günlük bebeğimi bugün sünnet ettirdim. Sünnetten hemen sonra çişini ve kakasını yaptı ama ondan sonra yaklaşık 9-10 saat geçmesine rağmen hiç çişini yapmadı. Normal mi bu durum. Sizlerde nasıl olmuştu. Hemen çişini yapmaya başladı mı bebekleriniz?