Es234 çocuklarla birlikte öğretmenler de geriliyor. Ben okullae açılırsa sayının daha da artacağını düşünüyorum. Çünkü bunlae çocuk bizim yetişkin insanımız anlamazken küçücük çocuklar anlayip kendilerini koruyamazlar. Korona bir cok şeyi sekteye uğratıyor. Eğitim de bunun başında geliyor. Allah sonumuzu hayiretsin.