Kızım 1 ay 18 günlük başını hep sağ tarafa doğru tutuyor. Birde arkaya doğru sert bir şekilde dik tutuyor öne doğru getirerek doğru tutmasına yardımcı oluyorum. Birde ki gözleri çoğu zaman yukarı doğru bakıyor. Bunlar hepsi bir rahatsızlık diye düşünüyorum. Dr gösterecem bakalım ne deyir. Siz daha önce böyle hallerle rastladınızmı? Azerbaycanlı olduğum için anlatım hatası yapıyorum. Çok özür dilerim.