Niloyaninannesi açılırsa diye çok korkuyorum,ama açılmadığı için de zıvanadan çıkmış bir kızım var. Çok başarılı istekliydi. Aylardır pinekledi ve aşırı değişti 🙄 açıkçası ben bı hafta 10 gün gitse bile en azından o sorumluluğu geri alacağını düşünüyordum.. şimdi acilmayacagini söylemeyeceğim önümüzdeki hafta bı program yapıp okul başlıyor artık diyeceğim 🙄