Hanımlar merhaba
Doğumdan sonra 6. Ayımda adet oldum yaklaşık 3 aydın adet görüyordum geçilmeler 5-10 gün arası oluyordu ama 4. Adetim de yaklaşık 16 gündür falan adet olmadım adet belirtileri bel ağrısı falan yaşıyorum ama hala adet olamadım böyle oooue mu bazıları emzirdiğini için düzensiz olursun diyor test de yaptım 4 gün önce ama negatif çıktı bu günde bel ağrısı arttı sizce normal mi düzensizlik yoksa hamilelik mi var ?