Merhaba kızlar abimler geçen hafta antalyadan tatilden geldiler ve hepsi grip olmuşlar 2 gün önce ordaydım 6 aylık kızım var dün akşam ateşlendi ateşi 38.5 ’den düşmüyordu şimdi daha yeni düştü. Doktor hırıltısı var dedi antibiyotik yazdı benimde boğaz ağrısı boğaz yanması halsizlik kemik ağrısı ve ateş şikâyetlerim var emziriyorum tekim napicagimi şaşırdım yardımcı olurmusunuz nasıl geçer