Merveevrem merhaba, cevabı kendiniz vermişsiniz zaten😋 bebeğiniz kolik ve henüz dünyaya geldiğinin farkında değil. Emmek onun için temel refleks. Ayda 1 kg alması normalken masallah epey kilo almış.
meme+mama gittiğimiz dönem doktor tavsiyesi ile emzirmenin ardından mama verdim ki hem benden uzaklaşmasın hem de açsa içsin aç değilse gerek yok içmesine. Bazen hepsini bitirdi bazen 1 yudum almadı.
Fikrimce sütünüz yeterli ama içiniz rahat etmiyorsa böyle yapabilirsiniz.
maalesef kolik ve gaz sancılı bebeklerde durmadan emzirmek çok iyi sonuçlar vermiyor. Sizi daha büyük kısır döngüye sokuyor. Doktorum gündüz 2 saatte bir emzir gece bırak uyusun istediği kadar demişti. Ben başarabildim mi? Hayır. Ama yapabilirseniz eğer 2 saatten önce emzirmemeye çalışın.