ozgurkus Merhaba bebeğimin 2 dişi çıktı fakat bir dişi geride.Bu durumu yaşayıp fikri olan var mı acaba? Düzeliyor mu ?
Nisa_derin12 ozgurkus ay vallahi bizim de öyle alt diş biri düz diğeri eğri duruyo acaba Bi problem mi bu
Turkuaz Nisa_derin12 zamanla bütün dişler çıkınca birbirini sıraya koyarlar çok büyük bi farklılık yok ise 😊